Pacjenci Medicover Polska mogą już korzystać z usługi mojeID do potwierdzania swojej tożsamości, aby uzyskać dostęp do portalu pacjenta i aplikacji mobilnej bez konieczności odwiedzania recepcji centrum medycznego. To pierwsze wdrożenie rozwiązania KIR w prywatnej opiece medycznej, gdzie niezbędny jest najwyższy poziom ochrony wrażliwych danych. Usługa mojeID daje gwarancję bezpiecznego i jednoznacznego uwierzytelniania pacjenta.
Znaczenie usług zdalnych w opiece zdrowotnej systematycznie rośnie i przewidujemy, że w kolejnych latach będzie rozwijać się równie dynamicznie. Telemedycyna, czyli porady medyczne i kontakt z lekarzem za pośrednictwem telefonu, czatu i wideorozmowy już dziś stanowią blisko 40 proc. wszystkich odbywanych u nas wizyt. Mając tę świadomość, jako pierwsza prywatna firma medyczna, zdecydowaliśmy się na wdrożenie usługi mojeID. Jest to rozwiązanie, dzięki któremu pacjenci w całej Polsce będą mieli ułatwione korzystanie z naszych usług telemedycznych
– mówi Artur Białkowski, Członek Zarządu Medicover sp. z o.o., dyrektor zarządzający ds. usług biznesowych.
Rozwijając narzędzia cyfrowe w centrum zainteresowania zawsze stawiamy użytkownika, czyli pacjenta. Chcąc zaangażować naszych pacjentów w proces zarządzania swoim zdrowiem, staramy się, aby nasze rozwiązania były przyjazne, użyteczne i intuicyjne. Jesteśmy przekonani, że mojeID będzie wspierać nas w realizacji tych działań
- dodaje Kierownik ds. Serwisów Internetowych, Medicover Polska, Magdalena Dębowska
mojeID jest rozwiązaniem znakomicie dopasowanym do potrzeb sektora usług medycznych w Polsce. Dla rozwoju tego segmentu rynku krytyczne są kwestie zagwarantowania bezpieczeństwa i poufności danych, szczególnie w kontekście usług świadczonych online. Mamy pełną świadomość wagi tego zobowiązania. Udostępnienie usługi mojeID w Medicover Polska jest dowodem zaufania dla kompetencji KIR we wdrażaniu zaawansowanych i bezpiecznych rozwiązań cyfrowych
– podkreśla Piotr Alicki, prezes Zarządu KIR.