Recepcja kliniki stomatologicznej, która pozwala się zrelaksować, gabinet dentystyczny, przywołujący tylko przyjemne skojarzenia oraz personel, zapewniający poczucie bezpieczeństwa i komfortu. To oczekiwania pacjentów, na które odpowiada Medicover Stomatologia. Już w czerwcu przekonają się o tym pacjenci z Krakowa, gdzie powstanie kolejne, nowoczesne centrum Medicover Stomatologia.
Nowoczesne technologie, czyli bezpieczeństwo i komfort dla pacjenta
W Medicover Stomatologia rozwijamy nowoczesne technologie, ponieważ dzięki nim pacjenci zyskują bezpieczeństwo, komfort, szybsze leczenie. Zanim zadecydujemy o inwestycji w innowacyjne rozwiązanie sprawdzamy, czy będzie ono użyteczne dla naszych pacjentów oraz czy będzie wspierać lekarzy w ich codziennej pracy
– wyjaśnia Wioletta Januszczyk, Dyrektor Zarządzająca Medicover Stomatologia.
Pacjenci coraz chętniej decydują się na uzupełnienie braków zębowych za pomocą implantów, co zdecydowanie podnosi jakość i komfort życia. Dzięki precyzyjnym i mało inwazyjnym procedurom chirurgicznym pacjenci odzyskują pewność siebie, utracone funkcje oraz przede wszystkim zdrowie jamy ustnej. Decydując się na leczenie implanto-protetyczne, warto zapytać lekarza o możliwość wykorzystania osocza bogatopłytkowego z krwi własnej pacjenta. Jego zastosowanie, w zależności od wskazań, przyspiesza gojenie oraz wpływa korzystnie na kondycję i wygląd dziąseł
– wyjaśnia lek. dent. Jakub Bargiel, specjalista chirurgii szczękowo-twarzowej, implantolog, Medicover Stomatologia.
Sprawdzone metody na piękny uśmiech
- Tradycyjne wybielanie zębów zwykle trwa ok. dwóch tygodni. Wykorzystanie lampy Beyond pozwala osiągnąć oczekiwane efekty w czasie jednego zabiegu. Co więcej – możemy wykonać wybielanie selektywnie – na wybranych zębach, a nawet na części jednego zęba, który zmienił barwę na przykład w wyniku przyjmowania antybiotyków. Zabieg daje wspaniałe rezultaty i po krótkiej chwili możemy cieszyć się pięknym uśmiechem. Na tego typu zabieg decyduje się coraz więcej pacjentów – i to niezalenie od wieku
– mówi lek. dent. Patryk Kononowicz, implantolog i endodonta Medicover Stomatologia.
Ekosystem stomatologiczny, w którym wszystkie usługi dostępne są pod jednym brandem
Personel, który buduje relacje z pacjentem i wspiera go w leczeniu
W Medicover Stomatologia przykładamy wagę nie tylko do wiedzy medycznej, ale również do obsługi pacjentów. To, w jaki sposób zostanie umówiona wizyta, czy otrzymamy odpowiedni termin wizyty i czy w razie potrzeby udzielone nam będzie wsparcie w kwestiach administracyjnych, jest także kluczowe w budowaniu długotrwałych relacji z pacjentem. Dlatego tak duże znaczenie ma tzw. „front-line”, czyli osoby, które są zazwyczaj pierwszym kontaktem dla pacjenta. To one bardzo często odpowiadają za pierwsze odczucie pacjenta i wrażenie, jakie zostawiamy po sobie jako klinika
– komentuje Wioletta Januszczyk.