Medicover po raz kolejny został wyróżniony tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi, projektu, którego celem jest wyłanianie firm najbardziej przyjaznych klientom i konsumentom. W tym roku, w 15. edycji programu, ocenionych zostało ponad 40 tys. firm z niemal 250 branż. Tytuł trafił do tych, które uzyskały najwyższe oceny konsumentów na platformie programu i w badaniu ankietowym online (CAWI) oraz wyróżniły się na tle innych firm w swojej branży.
Tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi, zdobywany przez Medicover po raz kolejny w historii konkursu, to potwierdzenie naszej ambicji do ciągłego podnoszenia poziomu obsługi klienta. Świadczenie usług z obszaru zdrowia i wellbeingu w całej Polsce, względem tak dużej liczby zróżnicowanych odbiorców, to duże wyzwanie, które wymaga ciągłej koncentracji na najwyższych standardach customer i patient experience
– komentuje Marzena Kołoszczyk, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta w Medicover w Polsce.
Z dumą mogę powiedzieć, że Medicover wyszedł naprzeciw wyzwaniom stawianym przez pandemię, rozwijając samoobsługowe kanały i wprowadzając nowe udogodnienia dla pacjentów. Już blisko 80 proc. klientów Medicover korzysta z Medicover OnLine: z aplikacji mobilnej i wersji przeglądarkowej. Pacjenci mogą za pośrednictwem Medicover OnLine kompleksowo zarządzać opieką medyczną swoją i swojej rodziny, niektóre funkcje, jak na przykład szybki kontakt z lekarzem, dostępne są za jednym kliknięciem
– informuje Marzena Kołoszczyk.
Oprócz rozwijania platformy i aplikacji Medicover OnLine, postanowiliśmy wdrożyć nowe narzędzia, ułatwiające pacjentom wyszukiwanie najpotrzebniejszych informacji, a także opracować i wdrożyć nowe standardy pracy infolinii, celem podniesienia satysfakcji pacjentów korzystających z tego kanału. Jest to ok. 300 tys. pacjentów, z czego aż 96% deklaruje zadowolenie z obsługi konsultantów
– uzupełnia.
Rozwój samoobsługowych kanałów, jak i telemedycyny, a także utrzymywanie podwyższonych standardów bezpieczeństwa, to parametry, które pozwoliły nam zostać Gwiazdą Jakości Obsługi w tym wyjątkowo wymagającym czasie, co cieszy i motywuje do dalszych działań
– podsumowuje Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta w Medicover w Polsce.
Dziś Złote Zasady Obsługi Klienta to filozofia, którą posługują się pracownicy w całej organizacji. Program ma na celu poprawę doświadczeń pacjentów, ale naszą największą siłą napędową są nasi pracownicy. To oni kształtują tę jakość usług i podnoszą jej standard na każdym etapie ścieżki pacjenta. Poprzez program nie tylko angażujemy naszych pracowników w budowanie jakości świadczonych usług, ale również realnie kształtuje wzorce godne naśladowania. To również świetna motywacja dla każdego z nas-pracowników
– podsumowuje Marzena Kołoszczyk.