Influencerzy pokażą, że nie taki dentysta znów straszny. Medicover Stomatologia rozpoczyna współpracę z twórcami internetowymi. Ich zadaniem będzie wsparcie działań edukacyjnych marki, a także pokazanie na czym polega „Rytuał Uśmiechu”, czyli nowe, autorskie podejście do leczenia stworzone przez sieć. Na początek, z racji planowanego niebawem otwarcia w Gdyni, do współpracy zaangażowano 6 influencerów m.in. z okolic Pomorza.
Łączymy siły z twórcami internetowymi, aby jeszcze bardziej spopularyzować profilaktykę zdrowia jamy ustnej, zwłaszcza wśród młodych osób. Wspólnie z influencerami będziemy pokazywać, jak powinien wyglądać codzienny rytuał higieny jamy ustnej, a także jak holistycznie leczyć zęby, jeśli pojawiają się problemy
– mówi Marta Halska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji w Medicover Stomatologia.Wioletta Januszczyk, Dyrektor Zarządzająca Medicover Stomatologia.
Event w Gdyni to nasz pierwszy krok do budowania takich relacji. Już niedługo followersi będą mogli zobaczyć, jak bardzo zmieniło się leczenie stomatologiczne w Polsce – począwszy od wnętrz gabinetów, przez technologię, na bezbolesnym leczeniu kończąc. Co więcej, rozprawimy się też z całą serią stomatologicznych „fake newsów”, jakie każdego dnia pojawiają się w sieci i mają miliony odsłon
– mówi.
Jak powinna wyglądać codzienna higiena? W tym naprawdę można się pogubić, patrząc na ilość produktów dostępnych w aptekach i drogeriach, a także na liczbę „porad” w sieci. Naszymi działaniami w kanałach społecznościowych chcemy uporządkować tę wiedzę i pokazać ją w przystępny sposób, bez zadęcia i pouczania czy straszenia
– mówi Marta Halska.
Podobnie jest z leczeniem. Nadal pokutuje przekonanie, że leczenie próchnicy boli, aparat na zęby przeszkadza, a jak znieczulenie, to tylko strzykawką. To stereotypy przekazywane z pokolenia na pokolenie. Tymczasem dentystyka ruszyła do przodu. Leczenie jest naprawdę bezbolesne, aparaty niewidoczne dla oka, a pacjent w gabinecie ma wybór między znieczuleniem tradycyjnym, a komputerowym
– dodaje.
Zaprosimy influencerów do wnętrz centrów stomatologicznych na kawę, a potem na fotel i na zabieg. Pokażemy, czym jest stworzony przez nas „Rytuał Uśmiechu” i jak wygląda nowoczesny customer experience, czy raczej patient experience. Później podzielimy się doświadczeniami i przeżyciami influencerów tak, aby każdy zobaczył, jak dziś naprawdę wygląda wizyta
– wyjaśnia Marta Halska.
Medicover Stomatologia stawia na bezpośredni kontakt z pacjentami, dlatego uruchamia swoje własne kanały w mediach społecznościowych. Już wystartował profil na Instagramie @medicoverstomatologia, na którym będzie można śledzić nasze działania. Także pozostałe kanały wkrótce zostaną zagospodarowane autorskim contentem
– zapowiada.
Zaczynamy nieśmiało, ale mamy ambitne plany. Na początek influencerzy odwiedzą nasze nowe centrum stomatologiczne w Gdyni. Dla wielu obserwujących relacje, może to być zaskoczenie, że tak dziś może wyglądać przestrzeń, w której leczy się zęby
– mówi Marta Halska.
Biuro Prasowe Medicover Stomatologia / Guarana PR
Tomasz Pietrzak, tel. 509 106 256, mail. tomasz.pietrzak@guaranapr.pl