Laureaci nagrody Gwiazdy Jakości Obsługi 2021, to firmy najbardziej przyjazne klientom i konsumentom. Jury decydujące o przyznaniu tego tytułu złożone jest z klientów i konsumentów z całego kraju, a poziom ich satysfakcji monitorowany jest przez cały rok. Gwiazdy przyznano już 14. rok z rzędu, a Medicover jest jedną z firm, która otrzymały ten prestiżowy tytuł po raz kolejny.
Nagroda przyznawana jest na podstawie całorocznego badania satysfakcji konsumentów, przeprowadzanego przez Polski Program Jakości Obsługi we współpracy z ekspertami z SecretClient®. W ramach badania analizowany jest indeks jakości usług, wskaźnik NPS - poziom lojalności klientów oraz pięć podstawowych obszarów usług. Pod uwagę branych jest ponad 45 000 firm z prawie 250 branż. W efekcie firmy o najwyższej jakości obsługi otrzymują tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. Nasza firma osiągnęła wysoki wskaźnik jakości obsługi i zyskała rekomendacje klientów na 2021 rok.
Program realizowany jest poprzez platformę jakoscobslugi.pl, na której czytamy, że:
Poziom jakości obsługi w Polsce po raz pierwszy od lat wzrósł – tak wynika z badania satysfakcji konsumentów. Jest to niesamowite i zaskakujące zjawisko, biorąc pod uwagę liczbę obostrzeń i ograniczeń jakie towarzyszyły nam w 2020 roku.