Medicover Polska został wyróżniony tytułem Top Marka 2019 w kategorii Sieci - opieka medyczna. Tytuł przyznawany jest najsilniejszym brandom w polskich mediach. Ranking medialności realizowany jest przez Magazyn Press i Press-Service Monitoring Mediów.
Raport „Top Marka 2019” przygotowano w oparciu o analizę 73 mln informacji, w tym 2 mln tekstów prasowych, 10 mln internetowych oraz 61 mln postów w mediach społecznościowych opublikowanych od 1 lipca 2018 roku do 30 czerwca 2019 roku.
Badanie bierze pod uwagę trzy główne wskaźniki:
- Impact– dotarcie wzmianki o marce w oparciu o dane o konsumpcji medium,
- Indeks sentymentu– odzwierciedlający udział publikacji pozytywnych, neutralnych i negatywnych w całości przekazu o marce,
- Siła marki– indeks świadczący o liczbie kontaktów odbiorców z marką, jak i jakościowej ocenie komunikatu.
Medicover Polska uzyskał najwyższy w branży wskaźnik impactu oceniony na ponad 391 mln potencjalnych kontaktów z informacjami o marce oraz indeks sentymentu na poziomie 3,42.
Jest to XII edycja rankingu „Top Marka”, która objęła aż 500 brandów z 50 branż i jest największym tego typu badaniem na polskim rynku.