Według danych Gemius/PBI [1] ponad 22 mln Polaków używa Internetu za pomocą telefonów i tabletów. Polacy są coraz bardziej mobilni – dostrzegają korzyści płynące z używania smartfonów również jako narzędzia wspierającego ich w codziennych aktywnościach. W odpowiedzi na te trendy i oczekiwania Medicover Polska uruchomił własną aplikację mobilną. W październiku odnotowano już ponad 200 tys. pobrań aplikacji.
Powstanie naszej aplikacji wiązało się z potrzebą zapewnienia możliwości korzystania z usług w sposób prosty, szybki i dogodny dla pacjentów. Rozwiązanie, które udostępniliśmy pacjentom to samoobsługowe narzędzie, pozwalające na realne zarządzanie swoim zdrowiem i zdrowiem swojej rodziny – w każdym czasie i z każdego miejsca na ziemi. To, że aplikację pobrano już ponad 200 tys. razy, to dla nas jasny sygnał, że dla pacjentów jest ona użyteczna i przyjazna
– mówi Sonia Kondratowicz, Dyrektor ds. Rozwoju Cyfrowego Biznesu w Medicover Polska.
W ubiegłym roku umożliwiliśmy zapamiętywanie numeru karty pacjenta i logowanie do aplikacji za pomocą Touch ID. Ważną zmianą, którą wprowadziliśmy w ostatnich miesiącach jest przekładanie terminu wizyty za pomocą jednego przycisku, a także możliwość łączenia kont w profile rodzinne
– dodaje Sonia Kondratowicz.