Kampania #ODWOŁUJE #NIEBLOKUJE, której jesteśmy współorganizatorem, to fantastyczny przykład jak dwa sektory - prywatny i publiczny - współpracują, by nieodwołanych wizyt było możliwie najmniej – mówił Artur Białkowski, członek zarządu i dyrektor zarządzający pionem usług biznesowych w Medicover, wiceprezes Pracodawców Medycyny Prywatnej, podczas konferencji inaugurującej drugą edycję akcji. Kampania #ODWOŁUJE #NIEBLOKUJE ma uświadamiać, że odwołując wizytę, umożliwiamy innemu pacjentowi skorzystanie z pomocy medycznej.
Cieszę się, że kampania #ODWOŁUJE #NIEBLOKUJE integruje oba sektory – prywatny i publiczny – i że wspólnie możemy się wymieniać wiedzą i doświadczeniem, by tych straconych wizyt było możliwie najmniej. To ważna inicjatywa, która zwraca uwagę na kwestię właściwego i mądrego wykorzystania zasobów systemu ochrony zdrowia w Polsce
– mówił podczas konferencji Artur Białkowski, członek zarządu i dyrektor zarządzający pionem usług biznesowych Medicover, wiceprezes Pracodawców Medycyny Prywatnej.
Kampania #ODWOŁUJE #NIEBLOKUJE zwraca uwagę na problem, z jakim mierzy się system ochrony zdrowia w Polsce jako całość. W Medicover stosujemy szereg różnych inicjatyw, by zachęcić pacjenta do odwołania wizyty odpowiednio wcześniej, od pozytywnej narracji i podziękowań, przez ułatwienia techniczne (SMS), po edukację. Widzimy, że pacjenci mają coraz większą świadomość i starają się odpowiedzialnie podchodzić do tematu wizyt medycznych. Jeśli już zdarza się, że ktoś nie pojawia się na takiej poradzie, to z reguły jest to spowodowane ważnym powodem
– wyliczał dyrektor zarządzający w Medicover.