Z początkiem marca Medicover stał się właścicielem sieci ekskluzywnych klubów fitness – Holmes Place. Inwestor zapowiada dalszy rozwój placówek z zachowaniem dotychczasowego standardu, brandingu oraz know-how marki Holmes Place. Transakcja ma związek ze strategią firmy Medicover, który od kilku lat skutecznie realizuje intensywny rozwój swojej działalności nie tylko w zakresie usług zdrowotnych, ale i wellbeingu, sportu oraz rekreacji.
Konsekwentnie rozszerzamy nasze udziały na rynku usług fitness, włączając do naszego portfolio markę Holmes Place, która od 15 lat jest synonimem klasy premium w kategorii klubów sportowych. Ta inwestycja to kolejny przykład naszego zaangażowania w promocję zdrowego trybu życia, wellbeingu, sportu i rekreacji
– mówi Artur Białkowski, Dyrektor Zarządzający Business Services, Medicover Polska.
Bardzo cieszymy się , że możemy mieć tak mocną markę w swoim portfolio. Chcemy kontynuować rozwój Holmes Place w Polsce i wspólnie wypracowywać przyszłą ofertę, jak również zależy nam na współpracy z obecnymi pracownikami
– dodaje.
Misją Holmes Place od samego początku istnienia jest inspirowanie ludzi do zdrowego, aktywnego i zbalansowanego stylu życia. Dziś wiemy, że podobne wartości wyznaje Medicover. Dlatego wierzymy, że włączenie marki Holmes Place w Polsce do Medicover to przemyślany krok rozwoju dla naszej sieci, a także naszych pracowników. Dziś Medicover ma mocną pozycję na rynku usług medycznych, ale także coraz bardziej rozwija się w obszarze sportu i rekreacji. To gwarantuje nam lepszy rozwój i wzmocnienie obecnej pozycji
– komentuje Anna Bogucka, COO Holmes Place.
Bardzo się cieszę, że firma Medicover jest nowym właścicielem klubów Holmes Place Poland, a tym samym rozszerza swoją działalność w sektorze fitness. W Holmes Place od wielu lat wierzymy, że aktywność fizyczna jest najlepszym sposobem dbania o zdrowie fizyczne i psychiczne. Cieszy nas również, że dostawcy usług medycznych w coraz większym stopniu kierują się w stronę profilaktyk i promocji zdrowego stylu życia. Firma Medicover dysponuje wysokiej jakości ofertą usług medycznych, solidnymi zasobami finansowymi i wnikliwą znajomością polskiego rynku, więc jest to zapowiedź bardzo dobrej i ekscytującej współpracy
– dodaje Jonathan Fisher, CEO Holmes Place Brands.
Szczerze dziękuję całemu zespołowi Holmes Place w Polsce za lojalność, oddanie wizji i wartościom Holmes Place
– podsumowuje Jonathan Fisher.