Medicover znalazł się na pierwszym miejscu Rankingu Top Marka 2020 w kategorii "Sieci - opieka medyczna". Medicover wyróżnił się bardzo wysoką liczbą publikacji oraz imponującym wskaźnikiem dotarcia do odbiorców. Przez rok na temat sieci Medicover ukazało się ponad 52 tysiące publikacji.
O Medicoverze wspominano w mediach m.in. w związku z rozpoczęciem współpracy z Asseco Poland, której efektem jest platforma usprawniająca komunikację z placówkami partnerskimi oraz przy okazji przejęcia bydgoskich klinik stomatologicznych DENS. Duża liczba publikacji towarzyszyła również wdrożeniu usługi moje ID, służącej do zdalnego potwierdzania tożsamości pacjentów, a także umożliwiającej uzyskanie dostępu do portalu i aplikacji mobilnej bez konieczności odwiedzania centrum medycznego i uzyskiwania tam specjalnego hasła.
Badanie TOP MARKA przygotowane przez magazyn „Press” i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów objęło aż 500 marek z 50 branż. Na potrzeby XIII edycji raportu przeanalizowano materiały z prasy, internetu i social mediów opublikowane w okresie od 1 lipca 2019 roku do 30 czerwca 2020 roku – łącznie ponad 97 mln informacji: 2 mln tekstów prasowych, 15 mln internetowych i 80 mln postów w mediach społecznościowych. W rezultacie przeanalizowano o 20 mln informacji więcej niż w poprzedniej edycji raportu.